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常に挑戦し続ける意思を持ち、何事も達成可能であると信じる数名のメンバーによって、
1993年に設立されたMOUNTAIN HARDWEAR。
より軽く、より速く、より効果的に動けるようなギアによって、
アウトドアアスリートの挑戦を実現する手助けを続けてきました。

ヴィンテージショップからキャリアをスタートした、N.HOOLYWOOD デザイナー尾花大輔。

古着と深く関わっていく日々の中で、ヴィンテージへの一般的な価値観に疑問を感じ、

自らリメイクを加えた事をきっかけに、ブランドを設立。

2011年より、東京からニューヨークへ発表の場を移し、世界を舞台に活躍しています。

2015年よりスタートしたコラボレーションは、2018FWで6シーズン目を迎えます。

今期はデザイナー尾花氏がジョシュアツリー国立公園を訪れ、

現代のアメリカのクライミングシーンに興味を持ったことから着想。

そこで得た新たなデザインコンセプトをコレクションに落とし込みました。

前シーズンのアウトドア要素の強いウェアではなく、

よりリラックスした素材選び、シルエットを追求したコレクションとなっています。

N.HOOLYWOODの手掛けるシンプルでモダンなデザインと、
マウンテンハードウェアのアウトドアテクノロジーが融合した

スペシャルなラインナップです。

MOUNTAIN HARDWEAR was established by staffs who had believed to attain everything in 1993.

The developed gears have made athletes feel lighter, faster, more effective and efficient, supported them to get higher achievements for 21 years. The company has been introducing latest aesthetic sense and design to the products in addition to the cutting edged function.

DAISUKE OBANA, Designer and founder of N.HOOLYWOOD, started his career from specialty store with his selected vintage clothes that has made movement. The brand has been expanding business field by producing remake products in addition to selling only vintage products.

The press center was placed in New York in 2011 and the brand turns 15 years in 2015.

Both of the brands meet milestones in 2015.

The two brands will have been driving innovation with strong faith under kaleidoscopic circumstance and various aesthetic senses.

Name of all of the products caps a code name "City".

The design which is harmonized N.HOOLYWOOD's simple and modern with MOUNTAIN HARDWEAR's high spec and technology to be proof against harsh natural environment makes it possible to enjoy daily outdoor activity in City.


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